20060222

bernabau

210206
Critical perspectives. On selle tunni nimi. See vau-vau tädi Monique annab seda. Aga esimene mulje asjast polegi igav. See on nagu sellest, et kuidas mingit asja lahata lähtudes mingist kindlast teooriast.Täna räägitakse meile marksismist ja Brechtist. Inimesed istuvad stuudio põrandal, Monique meie ees toolil, ta kõrval on suur Eviani pudel. Ma ütleksin, et poolteist liitrit.

Mu ninast jookseb vett. Õhk ei käi hästi läbi. Kevadeti on nohul sisu. Tuul teeb tööd, päike pole veel usaldusväärne. Inimene on loodud maailma ise rabelema. Mütsid, sallid, kindad, villakad. Me pole enam lasteaias, sa ei ole kompuna kole. Ma ei oska hääletult aevastada.

*

Ma olen hooletu peremees. Täna koduteel tahtsin korra wifit ja võtsin poisi seljakotist välja. Sadas peenikest uduvihma ja ekraanile hüppasid väikesed piisad. Ma arvan, et ma peaksin oma Pobole kuduma villase skafandri. Ta küll siin ütleb, et ta saab alati hakkama. Ma loodan, et tal pole veres asjatult kangelast mängida. Ma veel nii hästi ei tunne teda. Panen talle kohe pistiku taha. Siis ta saab süüa. Muki karjub voodist, et kuigi tal on ka mulle esitada mõningaid etteheiteid, olen ma siiski päris arvestatav peremees. Teen pärastlõunase uinaku. Enne panen suhu ühe kommi.

*

Uinudes mõtlesin pantvangidele. Nagu alati. Kedagi ei tapetud, kõik allusid. Ruum oli must ja ma oskasin relva käes hoida. Tundub, et väljas on väga halb ilm, kell on seitse läbi.

*

Õhtuks sõime ribi. Dianat ennast polnud kodus, aga Ukut huvitab, et kuidas see ribi ilma marinaadita omandas nii kiiresti meeldiva maitse. Mulle meeldib praetud sibul. Pärast sööki märkasin, et miljonärid mängivad jalgpalli ja bbc kannab seda üle. Arsenal Real Madridi vastu meistrite liiga surmamängus. Poistega asusime teist poolaega vaatama, ma tõin välgukiirusel poest õlut. Thiery Henry tegi kohe asja ära, ilusti, hanrilikult. Ronaldo on paks ja kole. Zidane ajad tunduvad möödas olevat, au ja kuulsus talle. Behhham on popikoon, Denniski seletas seda meile. David on nähtavasti kõige kuulsam britt maailmas. Aga ikkagi sai Real Arsenali noorukitelt pähe. Ka mina olin Arsenali poolt. Nädala pärast mängivad nad Londonis, võib-olla peaks minema melu noolima.

Kuulan Björki. Täna ei lähe dušši alla, pole nagu mustaks saanudki.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?