20060216

cosmopolitan

150206
Unekübemed on kollast värvi ja üldjuhul venivad. Tavaliselt pesitsevad nad sisemistes silmanurkades. Külm vesi hävitab nad. Hommikune kohvik, varsti väljub buss tagasi Londonisse. Muki tüdines sinisest elevandist, ta on püsimatu peni. Nero caffes saadavad mind klassikalised helid. Ma arvan, et need on tšellistid. Viimane tasuta jook Bathi linnas.

*

Siin bussides on telekad teistsugused kui meil. Mõlema pingirea kohal on iga mingi kolme pingipaari tagant siuke väikene lahtikäiv klapptelekas, kust üldjuhul jookseb autoreklaame. Kõrvaklapid saad pista eesoleva istme seljatoesse. Tänane bussijuht kimab. Vahepeal pidi telekast ka Sõpru tulema, meile kõige vastuvõetavamat seepi. Isegi väikestest mägedest üles-alla sööstmine paneb minu kõrvad lukku. Räägitakse, et kõige parem kõrvade lukust lahti tegija on neelatamine. Aga võib-olla on see ka eilne vannivesi, mis nostalgiast ikka veel tegeleb mu kõrvadega.

*

Tagasi New Elthamis, Muki ja Põssa magavad, nad on reisist väsinud. Kohe varsti lähen söön kõhu täis ja siis liitun uneilmas seiklevate loomadega. Londonis olin täna turist, käisin sildadel ja Thamesi ääres ja veel Big Beni juures ja silmasin esimest korda automaatidega patseerivaid politseinike. Thamesi ääres on ka need mehed, kes seisavad päev läbi liikumatult, näiteks hõbedases kostüümis. Neil on ka nägu värvitud vastavalt oma riietusele. Inimesed viskavad neile peenraha. Üks meelelahutaja väänas ihuliikmeid, mina ei viitsinud seda showd jälgida, mul käis põhikooli klassis üks poiss, kes oskas oma küünarnuki sissepoole liigesest välja lüüa, tema lõpetas mu ihuliikmete väänamise austuse. Mõneks ajaks on mul transpordist siiber, metroogi tundus kodune, koduliini elektrirongist rääkimata, ainult rongipingil vedelevad ajalehed olid jamad. Sain teada, et inglastel tuleb kohustuslik id-kaart.

*

Söögi kõrvale nägin bbc olümpiapäevikut, nii et pole ma midagi täitsa teadmatuse junn. Põhiliselt näidati curlingut, mogulit ja lühiraja-uisutamist. Curling on nagu sudoku, osade arust täiesti mõttetu, teistes arust keskendumist nõudev eluvõti. Inglismaa võitis Norrat, munad kõlisesid.

Minuga juhtub tihti see, et ma armun ära. Mõnda enda mõtesse, üheks õhtuks võin sattuda lausa eufooriasse. Homme tundub ta juba kole ja mõttetu. Püsimatu loomus. Aga mõtelda mulle meeldib.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?