20060322

elujõu vedelik

Täna otsustakse koolis suuri asju, pannakse paika tulevikuplaane. Osad neist ei tundugi niivõrd ebameeldivad ja vallutamatud. Terve maja on täis pooleliitriseid tartu limonaadi pudeleid. Andres käis Linnahallis mingeid asju ajamas ja Tuhkatriinu muusikalist oli limpsi tohututes kogustes üle jäänud. Andres tõi kodust kaubiku ja nüüd siin kõik lirbivad. Etiketi järgi limps aegus 19.03. Aga meie ju teame, et limps ei aegu kunagi. Siin majas läheb kõik, mis on vähegi söödav või joodav ainult ühte kohta. Kõrist alla.

Trollis oli hommikul kontrollid ja ma nii tahtsin, et keegi neist minu id-kaardi masinasse pistaks ja masin näitaks rohelist tuld. Aga enne kui nad minuni jõudsid, said nad igaüks endale isikliku jänese. Ega kontrollid muust ei hooligi, et kui saaks endale ainult ühe jänese. Pistsin plastikust südame tagasi taskusse ja Kaarli kiriku juures astusin maha. Tabasin siis end mõttelt, et nädalavahetusel pole siin ruumi. Kiriku ümber on politseinikud, pühapäeval vast mõneks tunniks trollidki puhkavad.

Ja esmaspäeval oli veel see ka, et pärast neid Londoni teatrisaale tundus Draamateatri "suur saal" pisuke. Ja korraga olid read numbritega, mitte mingid a,b,c,d,e,f....
Ja teisipäeval oli veel see ka, et minuga pahandas üks esmaspäeval laval olnu, et mille kuradi pärast pean ma käima halba teatrit vaatamas. Et tehku ma oma ajaga parem muud kasulikku või küsigu ma praegu enne temalt luba, kui hakkan eesti teatrisse minema.
Ja täna kolmapäeval oli veel kunstiajaloo tund. Mees nimega Kaalu Kirme annab. Vanemat sorti naljatilk. Aga ta veendunud, et nagunii me näeme kõik kunsti omasilmaga ära. "Nii kuinii lähete sinna, kui natukenegi hakate raha saama, siis käite ära…Rooma, Firenze, Veneetsia...ja Pisas võiks ka ära käia..."

Ma teen veel elus väga palju asju.

Comments:
Kaalu on mõnus ja muhe heleda hjaelega mees. Äkki saamegi rikkaks ja käime igal pool...
 
Kaalu õpetas mulle koos oma preilnaga väga igavat asja: teadustöö koostamise reeglistikku.
Muidu on hää sell ehk, miks mitte, kui vaid teaks.
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?