20060318

spordiennustused

Nii kui Juventus täna võidab, siis hakkan kohe korralikuks, loen lõputöö artikleid ja kirjutan asjalikku teksti...refresh...refresh...praegu on 82 minutit mängitud ja Juve juhib 2-1...eurospordi livetekstiülekanne...kui Juventus võidab, siis ta on põhimõtteliselt Itaalia meister...käisin täna rahvusraamatukogus ja olin seal veidi asjalik ja ilm on teil siin Eestis sitt mis sitt ja trollibussi aknad on nii mustad et ma peaaegu ei saanudki aru, et troll on juba Kaarli kiriku juures...nii 90 minut ja Del Piero lööb 3-1. Peab peab adiumi ja skype kinni panema ja muusikavaliku klõpsimise ära lõpetama.

Isegi kahetunnine ajavahe ei anna õhtul und ja tahab hommikul magada.

Aga las ma veel kasvõi 20 minutit jobutan. Sest ega siis jobutamine ka väga kerge töö ole. Ausõna.

Kui Baruto homme kaheksanda matši võidab, siis ma ausõna hakkan superkorralikuks...terve pühapäeva olen superkorralik...

Comments:
Mis sa jamad, ega korralik olemisest midagi ju kasu pole!
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?