20060331

tuuu

Nagu me teame on kõikide dialoogide pidamiseks vaja ühte inimest.

NINA
Kuidas sul läheb?

KUUL
Täitsa nii, pole viga.

NINA
Veab sul..

KUUL
Mis sul siis on?

NINA
Mul on täiega persses…

Kuul purskab irvitama.

NINA
Ära naera, ära palun naera.

KUUL
Mis sul siis persses on?

NINA
Kõik…ütle mulle, mis mul ei ole persses…ma ei saa millegagi hakkama, ma pole midagi väärt, olen nagu mingi…halb õhk, kes käib apaatselt ringi nagu mingi…mingi halb kõhutuul…olen peer, kes otsib piinlike ürituste läbi kallite parfüümide seltskonda.

KUUL
Mis sa siis tahaksid ka olla mingisse pudelisse aheldatud lõhn? Ja palun ära sellest peerust enam räägi, see on väga halb ja nõme paralleel…

NINA
Ma olengi nõme ja halb…

KUUL
Ma räägin sulle ühe loo.

NINA
Räägi.

KUUL
Nagu sa tead kui me Londonis olime, et siis sattusime igasugustesse kohtadesse. Üks koht oli ühenaelapood ja me ostsime sealt peale kõige muu kaks lõhna. Ühe lõhna nimi oli „Hogo“ ja teise nimi oli „Boos“. Nad olid pakendatud disainitud pudelitesse ja originaalile sarnanevatesse karpidesse…mis ma öelda tahan on see, et Sina oled Hogo ja Mina olen Boos. Me petame umbes täpselt kõik inimesed ära ja siin pole mitte midagi põdeda.

NINA
Aga kas sul on meeles, mis me tegime nende lõhnadega?

KUUL
Mismõttes? Me tõime nad loomulikult Eestisse.

NINA
Me tõime nad Eestisse ja kinkisime sõpradele.

KUUL
Ja ütle mulle mis selles halba on?

NINA
See on täpselt nagu alati. Sul on vaja kinkida asju või öelda midagi ilusat, et sa tunneksid end väärtuslikuna, sul on vaja ninnutada ja nännutada ja kirju kirjutada, et tunneks ennast siukese mõõnnnnuuusssaaa sooja tüübina…

KUUL
Ei ole nii. Ega ma mingi tasuja või mingi ostja ei ole.

NINA
Kes sa siis oled?

KUUL
Ma olen inimene.

NINA
Ooooooo. Ära jama.

KUUL
Sina ära mõnita.

NINA
Sina ära tunne end puudutatult.

KUUL
Kuidas ma siis ei tunne, kui sa meelega käpid mind?

NINA
Kusjuures Väga hea meelega.

KUUL
Minu arust oled sina halb.

NINA
Aitäh.

KUUL
Aga proovime siis keskenduda.

NINA
Sinu lahkel loal…ma soovitan sulle Franz Ferdinandi laulu „Take away“

KUUL
Ei tea, pole kuulnud.

NINA
Sellepärast ma soovitangi, et sa võiksid kuulata.

KUUL
Sa tead ju, et meil on erinev muusika maitse.

NINA
Vabandust, et üritasin. Jah. Kõik on erinev. Mina söön heeringat ja sina eelistad valget šokolaadi.

KUUL
Ma tahaksin siiralt naeratada.

NINA
Aga palun.

KUUL
Aga sina ju ei naerata.

NINA
Sa ei saa mind sundida.

KUUL
Ma siis ka ei naerata.

NINA
Vaatame teiste naeratusi.

KUUL
Ärme „vaata“. NAUDIME teiste naeratusi.

NINA
Naudime…

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?