20060425

bin tšernobõl skype

Täna kohe on tähtpäevade teema üleval. Homme saab 20 aastat Tšernobõlist. Mina olin tol päeval oma viie-aastase jõmpsika mõistusega veel liiga väike või liiga loll, et midagi mäletada. Ühesõnaga olin ma tol päeval nähtavasti õnnelik ja ei sõltunud meediast ega suurtest sündmustest.

Uudishimulikud jälgige siis homseid lehti.

Lehtedes on kirjas kuidas see päev muutis maailma ajalugu ja paljude eestlaste elu. Võib lugeda ka eelmise nädala ekspressi või siis Eppppppppppu kommuunist.

Septembrikuus saab jälle ühte tähtsat ja suurt päeva meenutada. Võite hakata juba praegu oma mälestusi struktureerima.

Inimesed tahavad meenutada, sest meenutades on tunne nagu elaks uuesti teravaid emotsioone ja põhjendamata hinnanguid läbi.

Ja tegelikult on täna suur päev. Süüdi pole selles venelaste usupüha.

Kuigi see on üsna fiktiivne number ja tegelikult vist näitab skype populaarsust korraga onlines olevate inimeste arv, on siiski 100 miljonit registreerunud kasutajat päris suur-suur-suur hulk. Kui millalgi saabub hetk, kui skype kaudu on onlines korraga 10 miljonit inimest, et siis see on päris õige ümmargune milestone arvan ma.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?