20060416

firefoxi ori ja tšiita

Kuna ma olen suurte asjade vaenlane ja samas ori, siis tõmbasin siiski maci firefoxi ja nüüd võib bloggeris suur linkimine taas alata. Juhhei.

Kunagi oli firefox vägev uus asi, aga nüüd ta enam mulle üldse ei meeldi, kõige lihtsam põhjus vast see, et safari tabide süsteem on meeldivam. Ma ju vana küberkaru.

*

Igatahes üks meie lapsepõlvekangelasi on veel elus. See Tarzani ahv oli enne mikihiirt ja ammugi enne Turtleseid, tema oli esimene, tema oli paheline. Kui lasteaias poisid kiitlesid, siis ma ei julgenud öelda, et ma eelmisel laupäeval soome tvst mustvalget Tarzani filmi ei näinud. Alati kiitsin teistele takka, et mulle meeldis ka see koht, kus ta vette hüppas või see koht kus elevandiga ratsutas. Võib-olla nii jäigi mulle külge sotsiaalne oskus triivida jutuajamised endale soovitud suunas.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?