20060427

katsetamine

Sport, Sport, Sport. Kevadel tuleb joosta ja teha kätekõverdusi.

Lavakunstikoolis käivad eelkatsed, minu jaoks on see kõik suht igav. Nagu ükskõik mis asi, kust sind kohustatakse lõpmatult kaua ühes ruumis ühe koha peale viibima. Suures koguses tohutult närvis inimesi ja halba diktsiooni ja siiralt ja valesti esitatud Alenderi laule.

Mind ei huvita, kes pääsevad põhikatsetele. Ma ei tunne kaasa neile inimestele, kelle unistused purunevad. Kui inimene tahab hakata eksisteerima kinnises maailmas, siis on olemas palju huvitavamaid kui see.

Aga perekond Ashilevid said põhikatsetele ja selle üle on mul ikka meel, sest ma arvan, et neil endal on ka hea meel.

Ma ei tea isiklikult mis mees on Rain Tolk, aga Uku millalgi mulle rääkis, et see on minu tüüpi mees, igatahes olen ma Rainiga nõus, et Eestis on üks omanäoline kultuurimaja. Ülejäänud teatrid on igavad, neil puudub kontseptsioon või on nende PR-kampaaniad lihtsalt jõledalt süsteemsed.

*

Ja nüüd kui õhtu käes ja ma olen ära vaadanud üpriski palju närveldavaid inimesi, siis enam kohati nii igav seda tralli jälgida polnudki. Uskumatuilt häid noori inimesi elab maailmas, aga tavaliselt hea inimene ei sobi näitlejaks. See on nagu mingi julm paradoks.

Tahtsin täna paarile tüdrukule, kes suvistele katsetele ei pääsenud järgi joosta ja öelda: „Sa oled päriselt ka hea inimene. See peegeldus sust kaugele.“

*

Loomulikult ei jookse ma kellelegi järgi, vaid olen teisel pool komisjoni naeru lõgistav „oma“.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?