20060423

klubi

Rolandil on ilus komme koondada enda ümber sõpruskond. Ja siis seda sõpruskonda muutumatul kujul hoida. Roland saab varsti 30 ja tal on 6 lähemat sõpra. Õigemini küll 7, aga Eero on kogu aeg merel. 3 sõpra on Rolandil noorpõlvest ja mina, Alo, Margus murdsime gängi psühholoogia õpingute käigus.

Roland müüs oma kesklinna korteri osavate tehingute tulemusel kallilt maha. Ja siis ta kutsus oma 6 sõpra ühte kesklinna hotelli sauna ja mullivanni. Pakkus red labeli viskit ja maitsvaid pizzasid. Tundsin end soomlasena, ainult mina olen palju ilusam.

Täna oli pohmaka päev. Neid päevi on viimasel ajal kogunenud liiga palju. Jalutasin täna mustamäe parditiigi ääres ja kadrioru parditiigi ääres. Nägu veidike õhetab.

Mina ei oska endale kindlat väikest sõpruskonda luua, sest mina ei oska inimestest hoolida.

Agnes küsis mult, et mis on praegu minu pealisülesanne. Ma vastasin, et mäng. Kui üldse elada, siis ainult kirega.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?