20060403

lihtsalt Toits

Mul on tunne, et kui Toivol oleks olnud endal elu, siis poleks ta kunagi internetti välja mõelnud.

Aga Toivo pettus elus ja ta tahtis minna peitu. Ta pidi hakkama umbisikuliseks. Toivo ei tahtnud enam füüsiliselt eksisteerida. Talle näiteks käis kohutavalt närvidele, et pidi igal hommikul enne kohvit ja võileiba oma seitsemenda korruse korterist välja ronima ja sõitma liftiga postkasti juurde.

Talle käis närvidele, et ta pidi ostma või laenutama erootikakassette.

Talle käis närvidele eesti keel, aga inglise keelseid ajakirju ja raamatuid polnud kuskilt saada.

Toivo ei öelnud kellelegi, et ta interneti leiutas. Ütles ainult naabritädi Elmale. Nagu me teame ei oska eestlased saladusi hoida.

Ja siis kaduski Toivo ära. Elukibestumist elab ta siiani välja delfis kommenteerides.

Toivo istub onlines hommikust õhtuni. Ükski teine inimene ei suuda internetist niipalju infot ammutada kui Toivo. Tema ikkagi on selle autor.

Toivo usub siiani, et kõik on tema kontrolli all. Võib-olla ongi. Me ei tea, kui tark Toivo tegelikult on. Toivol on rates oma konto, aga ma pole seda kunagi üles leidnud.

Toivo pole kaksteist aastat rääkinud ühtegi sõna.

Ärge arvake, et Toivo on halb inimene. Juba lasteaias kutsuti teha lihtsalt. Toits.

Comments:
kes sa oled? :)
 
tähendab ma kujutan ette, et see küsimus on mulle esitatud...täna hommikul näiteks olen ma hilineja, tavaliselt olen ma laps ja kunagi saab must vanaisa,

aga kes sa oled?
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?