20060420

loll õudus on naljakas

Mul on sellepärast hetketi kurb, et ma ei oma adekvaatset tajusüsteemi. Pidime koolis kirjutama ühest lühiuudisest dramatiseeringu. Noh et nagu kuidas võiks asi laval olla. Minu uudis rääkis sellest, et kuidas mingi kutt proovis Tartu kaubamajalt riigilippu ära võtta.

Alguses pidime kirjutama „seebi“, et siis nagu lihtsalt asja lahti kirjutama. Sellega sain enam-vähem hakkama. Siis pidime kirjutama „tragöödia“ variandi…

Ja kui me pärast tunnis lahkasime neid tragöödiaid, siis teised täiesti õigustatult tembeldasid minu kirjatüki „tragöödia paroodiaks“ või „koomiliseks lühifilmiks“.

Nüüd ma ka ise mõistan, et see kui mööda tänavat jalutab raudrüüs poiss ja poest põgenev varas lööb kuvaldaga turvamehe ninaluu puruks ja appikutsutud parameedikule torgatakse lapsepõlve mälestuste meenumise tõttu süstal südamesse, et see pole päris tavaline ja pole nagu elus.

Lihtsalt hull on selle asja juures see, et alguses ma uskusin, et see kõik on päriselt traagiline. Kohe siiralt uskusin. Ma ei tee vahet, et kust algab nali ja kust nutt.

Comments:
tegelikult see on ilus. hull ka, aga ilus. see mittevahetegemine. ja meie võiks hakata kirjutama neid tekste mis on sellised absurdsed ja parodeerimise moodi aga me ise mõtleme et on traagilised ja me ise oleme siiralt kurvad. noh, kirjutades, muidu oleme muidugi õnnelikud.

maailmal on vaja teksti, veel ja veel. see iseenesest juba on suhteliselt traagiline. ja meil on vaja teksti, veel.
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?