20060402

pühh

Number üheksa trollis on pühapäeva hommikuti pohmas mehed. Ma ei tea kuhu nad sõidavad. Kas koju või kodust minema. Ma arvan, et neile meeldib trolliga sõita.

*

Patkuli treppidest meeldib mulle üles ronida. Võtan üle astme. Vaateplatvormil on turistid ja taskuvargad. Ka taskuvarastel on pohmakas, aga nad katsuvad lõhnu varjata nahktagisse. Turistid teevad Kalamaja panoraamist pilti ja vasjad müüvad oma mõtetes fotoaparaate maha. Ostab see, kes ostab, keegi ikka ostab.

*

Kaubahall on nüüd juba üsna mitu aega Rimi. Seal müüakse kakukese burgerit. Sündsalt asjalik süütäis.

*

Ma praegu ei näe välja, sest sellel pööninguruumil pole ühtegi akent. Ventilatsioon vaikselt tuulutab ja lavakõne tekst ei jää pähe ja mõtlen siin, et kuidas mitme keele oskus võiks ennustada töömälu efektiivsust. Lihtsalt liigub kõlakas, et sajab jälle lund.

Lumememm, minu arust sul ei ole seitse elu. Ära siis peta meie lootusi, sinu pisarad on meie rõõm.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?