20060430

päikesepoisid

Inimestele ja maailmale ei tasu kriteeriumeid seada. Elust ei tasu midagi oodata.

Selline suhtumine annab võimaluse üllatuda.

Nagu me teame eksisteerib inimeste hulgas päikesepoisse. Nad ei oma levinud sotsiaalseid suhtlusnorme. Nad ei soovi tähelepanu. Aga inimesed tahavad neid.

Mina pole päikesepoiss. Ma ei tahagi olla. Ja üldjuhul ma päikesepoisse ei salli, sest nad on ülbed ja kõik naised jumaldavad neid.

Inimesed võiks kõik ikka olla ühesugused. Kandilised eksemplarid. Suhelda siiralt ja avatult, uskuda üdini maailma headusesse. Süüa looduslikku toitu, mediteerida ja ärme loomulikult unusta viisakust.

Ei. Mulle inimesed meeldivad. Eriti need, keda ma ei salli.

Comments:
kui sa oled õnnelik ja endaga rahul, siis sa muutudki selliseks... sest need, kes ise seda ei ole panevad seda tähele ja arvavad, et sinuga suhtlemine annab osakese sinu õnnest neile... või nad kuidagi näevad seda valemit, kuidas selleni jõuda... aga tegelikult on õnn ju ellusuhtumine ja edasi seda anda ei saa...
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?