20060414

sisse mässitud

Ma sain sünnipäevaks kaks šokolaadi, kaks šokolaadikarpi, apelsini, lambi, raha, kommipaki, raamatu, leiva, sulajuustu, pajukiisud, kevadelilled, tšehhi alkoholi, tähendusega tikutopsi, graipfruudi, pastaka…kindlasti oli midagi veel.

Kella üheks olen saanud umbes 10 sõnumit mobiiltelefonile ja umbes 10 elektronõnnitlust.

Kohe varsti lähen kooli kööki ja hakkan kartulisalatit korvikeste sisse panema ja punasesõstra morss on vaja kannu teha ja ema tehtud kirjukoer on vaja lahti lõigata.

*

Ja nüüd on kõik söönud ja veidi jäi ülegi. Sünnipäev on ikka sürr päev alati olnud ja nii vahelduvad positiivsed ja negatiivsed emotsioonid päris tempokalt.

*

Ja nüüd on juba hommik ja ma lähen kohe magama. Ma kustutasin telefonist kõik sõnumid ära. Ma ei tea miks, Ju tahtsin.

Ja tõesti on sünnipäev sürr päev. Viibid nagu mingis kiles ja kilest on sul õigus maailma vaadata oma pilguga.

Ma tahaksin, et mulle alati jätkuks kile. Ka täiesti tavaliste päevade jaoks.

Ja ma tahtsin öelda kõigile inimestele aitäh. Minul on tore teie jaoks olemas olla.

*

Mulle meeldis eile õhtul enne kui teised saabusid oma kursakaaslastega "tõde või tegu" mängida, sest see oli lihtsalt nii põhikool. Mulle meeldis eile õhtul Mari-Liisiga juttu rääkida ja mulle meeldis Kristoga teise tuppa ja vetsu luku taha põgeneda. Ja mulle meeldis Ragnega ümber maja joosta, kuigi ma ei saanud aru, et miks me ümber maja jooksime ja kuidas ta mind nii pikalt võitis.

Ja kõigepealt mulle meeldis Jussi Ja Agnesega vanalinnas jalutada, sest nagu me olime üksi ja tänavad oli uued ja kevad tuli kätte.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?