20060523

kodus ja võõrsil

Ma ei tea kuidas on teistel inimestel, aga minul on kodupüksid ja linnapüksid. Kodupüksid on dressipüksid. Linnapüksid on üldjuhul velvetid või teksad, harvemini viigikad. Aga mõnikord kui koju jõuan ja kodus enam eriti kaua ringi ei taaru, et siis ei hakka kodupükse jalga panemagi. Pessu ja magama.

Mu kodutassi sang läks ükspäev katki. Nüüd on see kruus juba minema visatud. Veits kahju ikka, sest mul kestavad tassid ja püksid kuni purunemiseni.

Mu asjad ja riided on mulle armsad. Kuigi ma ei hooli neist.

Comments:
Minul on ka kogu aeg olnud koduriided ja kooliriided, nüüd on siis koduriided ja tööriided - kui ma koju jõuan, siis vahetan alati riideid, panen natuke rohkem kulunud ja väikeste aukudega teksad jalga, sest nad on mulle armsaks saanud ja ma ei taha neid ära visata. Minu arvates on hea, kui on olemas koduriided, siis saab kohe kodusema tunde ja on mugavam ka.
naerukas
 
Kaotasin eelmisel nädalal mütsi. Neetud. Asjad ikka kaovad, aga kahju on.
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?