20060513

kripeldust

On laupäeva hommik. Kell on umbes kuus. Mul läks uni ära, kuigi kaks tundi võiks veel lõdvalt magada. Aga ma ei tea kas see päästaks või muudaks maailma.

Kuigi tunnistan ausalt. Olen väsinud. Ja kui veel ausamalt öelda, siis ma ei hooli.

Eile õhtul olime Kaarlega Pizza Americanas ja Kloostri Aidas. Tegelesime mu lõputöö eeskujuliku vormistamisega. Et ikka kõik joonised oleksid allkirjaga ja et ikka erinevad pealkirjad oleksid õige fondiga ja et sisukord oplaa moodustuks ise. On jäänud veel kirjutada kokkuvõte, abstract ja rešümee.

Jõin Kloostri Aidas ka kaks õlut. Ei teagi kas oli see hea või halb.

Ma tahaksin, et oleksin praegu veidi närvis, sest kell 11 algab lavakõne eksam. Esitan lõigu Bo Yin Ra raamatust „Raamat elavast Jumalast“ ja Viivi Luige luuletuse „Ärasõit“. Yin Rad loen liiga kiiresti ja luuletust liiga pseudolt.

Nagu varemalt, nii elavad tänapäevalgi kõrged vaimsed abistajad – meie langetamata vennad…

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?