20060511

pronksmees ja rumalus

Kui mul on hüperaktiivne tuju, siis ma vist käin inimestele närvidele. Vanema kursa poisid ei ütle mulle koridori peal tere. Neil on sünged näod peas, nemad teevad teatrit. Nemad usuvad teatrisse. Nad on head poisid. Mina olen üks kehkenpüks.

Jooksin täna koos Jussi, Martini ja Kristoga Hirvepargis. Jooksu taustaks tagusime pooltössi jalkapalli. Lapsed on õnnelikud.

Tähendab. Eesti valitsusel on selle pronkssõduriga rasked ajad ees, sellepärast et enamus eestlasi ja venelasi on rumalad inimesed. Kui tekib arvamus, et üks ausammas on parem kui teine, siis on halvasti. Mulle ei sümpatiseeri Eestis „tärkav rahvuslik liikumine“. Minu mõistusesse ka ei mahu võõrtöölised ja välismaa mehed, kes varastavad eestlannasid. Aga ma ei taha tegeleda ajalooga. Lihula ausammas oli sama mõttetu kui on pronkssõdur.

Ajalugu oli ammu. Kui inimestel on vajadus ajaloost midagi õppida, siis ärge vaielge 20. sajandi üle, see oli lolluste aeg. Otsige midagi huvitavamat.

Venelased saage aru, et teie ausammas ei sobi Tõnismäele. Eestlased saage aru, et venelased on ka inimesed ja meie eesmärk on nendest targem olla.

Nii et valitsus on hiljaks jäänud. Üleöö pole pronkssõdurit enam võimalik ära koristada. Ma ei taha antud teema kohta rohkem rumalat juttu.

Ja siis kui teil on igav ja tuju on vaimutseda, siis tehke seda.

Comments:
Ma ei tea kui noor oled sina, aga mina olen 25. Soovitan sul mitte nii vankumatuid seisukohti võtta, kui veel noor oled, sest enamjaolt on need valed:) Eriti, mis puudutab ajalugu.
Kui sa ei saa aru ajaloo tähtsusest ja vajadusest ajalooga tegeleda, siis sa jääd päris pimeks oma oleviku ja tulevikugi suhtes. Kusjuures Eesti okupeerimine on nii lähiajalugu, et seda võiks kutsuda sõnaga "eile".
Ja tead, miks läbi terve inimese ajaloo on sõjad toimunud umbes sagedusega 2 korda sajandis(pikemaid rahuperioode annab otsida ajaloos)? Sest inimene unustab kole kiiresti ja hakkab mõtlema, et see oli nii ammu ja see ei tule tagasi ja need olid rumalad inimesed, kes tegid rumalusi. Sul on võimalus teha ajalugu ja mäletada ajalugu, et hoiduda rumalustest :)
 
Mulle meeldib ajaloost üks osa. Faktid. Need on ajaloos väga olulised.

Aga kuidas neid fakte parasjagu vastavalt hetke situatsioonile interpreteeritakse, see on alati natuke üks suur pula. Vaieldakse ja arutatakse ja teha tühja kismat.

Sellest tühjast kismast ma ei viitsi jah osa võtta, fakte üritan teada.

Ja ma olen 24. Tahaksin olla noorem. Vist alati tahaksin olla noorem.
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?