20060518

tõve kaisus

Ma ei läinud täna kooli. Vasakus kaenlaaugus elav näärmepõletik elab oma elu. See ei ole meeldiv jutt. Loodan, et asi ööpäevaga paraneb või vastasel juhul jääb mul pühapäevane tantsueksam kaasa tantsimata. Ma arvan, et kurat või saatan on mulle selle tõve kaela lajatanud sellepärast, et ma ei oska olla meeldiv inimene.

Eile õhtul vaatasime Tultsi pool jalkat. Muidugi Tults ise ei vaadanud, tema toksis eeekooli hindeid sisse. Ma ei teadnudki, et eeekooli kontrollib ka hanzaneti paroolikaart. See on kuidagi eriti nukker. Isegi riikliku põhi- ja keskhariduse omandamise protsessi topivad pangad oma pika ja karvase käe.

Igatahes Barca võitis, sest Larsson söötis ja Almunia oli veidi narkomaani näoga. Poom oli kuskil tribüünil ja mõtles kui oleks, kui oleks, aga äkki kui oleks…

Ma proovin täna olla ka veidi positiivne. Teha kodus ära midagi asjalikku.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?