20060516

unes ei viitsi kanda

Ma nägin unes, et kandsin koos Jussi ja veel mingi kutiga kuskil matustel kirstu, aga kirst oli raske ja vanemad härrasmehed meile appi ei tulnud ja siis Juss vihastas, et mida mina siin tõmblen ja matusetalituse ajal jalutas minema ja mina jooksin talle järele. Ei teagi kes kirstu hauani kandsid. Kõik toimus Tallinna Ülikooli peamaja fuajees. Meil olid ülikonnad seljas.

Tähendab sõna „kirst“ pole unenägude seletamise raamatus. Aga leidsin järgnevat.

Matmine. Unes maetakse hingel olevaid halbu asju, koormavaid pahesid ja valesid arusaamu, mida tahetakse unustada või vähemalt teiste eest peita, sest nende pärast tuntakse häbi.

Matuserongkäik. Matate midagi maha, mõnikord ka hirmu ebaõnnestumise ees. Või jõuab lõpule üks elupeatükk, te seisate uue alguses ja vaatate nukralt tagasi minevikku.

Mina horoskoope ei usu ja unenägude seletamise teooriad tunduvad ka teps naljakad. Lihtsalt liiga palju on igasugu asju ja võimalusi mida kuidas seostada ja nii saabki ühest väikesest unenäost kõike välja lugeda.

Aga tahaks küll mingit uut algust. Bravuurikat. Ja pahesid ma peita ei taha, aga mõnest võiks lahti saada küll. Näiteks ülbusesest.

Ja oma unenäo pühendan ma kellelegi. Las pühendan ta Tallinna Ülikooli uuele rektorile.

Comments:
mul töö valmis.sul töö valmis. elu on ilus. uus algus. sul vähem kooli. ma lähen prantsusmaale. äitähh kava eest. ja vbl lähen suveks londonisse. sul pole mõnd tutvat seal?
 
Jah Mart, unenäod on ühed kummalised asjad ja kohati isegi vastikud, eriti kui nad peas kummitavad terve päev. Nägin unes, kuidas mind peteti ja see tegi haiget, kohe väga ja senini on nõme kahtluseuss sees närimas.
naerukas
 
Eveliin:
Mul Londonis üsna mitu tuttavat. Eestlased. Londonis on tegelt üldse üllatavalt palju eestlasi. Kas ja mis eesmärgil tahaksid sa Londonis eestlast näha?

(ausalt kui ütlen ausalt, siis mina natuke põen sellepärast, et ma Londonis veedetud kahe kuu jooksul suhtlesin pidevalt ainult eestlastega. Võiks olla avatum. Aga sina vist suhtled Eestis jälle palju väljamaalastega, et võib-olla Londonis tahad eestlast näpistada. Või ma ei tea ka. Pole me ju näpistaja rahvus.)

Londonis on muidu hästi palju umbisikulisi inimesi, algul on ebameeldiv, lõpuks võib end päris koduselt tunda. Ja maci poes saab parimat wifit (kui enam saab ;)

naerukas:
Kui sa näed halba und, siis mul on selle kohta kaks teooriat.

Esimene on see, et halba und me näeme selleks, et oma elus halvad asjad ära hoida.
Teine on see, et halba und me näeme sellepärast, et tahame oma ellu halbu asju ligi tõmmata.

Tegelt ei ole teooriad õiged. Teooriad on kapsad. Äkki näeme halba und hoopiski sellepärast, et mõni teine päev saaksime näha kõige paremat und?

kihistaja:
Võib-olla matsingi suhted selle õppeasutusega. Kuigi vara on hõisata enne õhtut. Ja peale selle, et äkki see "matsin suhted" kõlab nagu natsa negatiivse alatooniga. Ei, vastupidi, ainult head mälestused, ainult toredad hetked jäävad meelde. Muu kustub.
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?