20060522

ventiil

Täna lõpuks pumpasin rattal kummid täis. Aga ega Magistrali keskuse kõrval olevas bensukas suruõhu värk ei töötanud. Läksin ratas käekõrval Sõpruse ja Tammsaare ristil olevasse Statoili. Mulle meeldib rattakumme pumbata. Hullult jokutasin täna vist seal ja kui hakkasin seda suruõhu voolikut ära panema, siis märkasin et mu seljataha on saabunud üks kaubik ja vuntsidega juht haaras mu käest kärsitult vooliku. Mul lipsas üle huulte „oehhh“.

Tahtsin rattaga kodust kooli ja koolist koju sõita erinevat teed mööda, aga lõpuks tuli ikka üks ja sama välja.

Eile kui olin Salmistus Roberti suvilas, siis tõin koos Chupacabra bändimeestega metsast ära ühe hästi suure kuivanud palgi. Viiekesi õlgadel vedasime. Täna on vasak õlg natuke mõnusalt valus.

Täna on natuke vabam päev võrreldes järgnevatega. Ei oska seisukohta võtta.

Veel vähem oskan raamatut kätte võtta. Istun.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?