20060501

väikese saali adolf

Kõigile, kes soovivad lihtsalt aru saada, et miks „mina ise üksi“ olla on ilus, neile soovitan minna vaatama Draamateatrisse „Adolf Rühka lühikest elu“.

Kõigile, kes otsivad teatrist peale lihtsakoelise sentimentaalsuse ka mõtteid, neile ma ei soovita vaatama minna „Adolf Rühka lühikest elu“.

Ma arvan, et enamus inimestele see lavastus meeldib. Risto mängib Rühkat nii, et tema hambad on alaväärsete sisetungide tõttu täiesti pesemata ja nende haisu on tunda saali. Ja vana Ulfsak on „värdjas“ näitleja.

Aga mul oli veidike igav, sest mina tahaks saada teatrietendusse konsentreeritud ajast palju mõtteid, ideid, välgatusi, loosungeid.

Mina magasin volbriöö maha, nägin und ja olen sellepärast enda üle ütlemata uhke.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?