20060601

jooksmine ähhu läbi erutuse

Käisin jooksmas. Mustamäe metsas. Kaks venelast jõid õlut. Saku Kulda. Umbes viis naist jalutas lapsevankriga. Linnud lendasid madalalt ja ma pean nüüd millalgi tõesti endale uued jooksutossud ostma.

Mu soome-tädi tõi mulle maalt vanaema valmistatud rabarberikooki ja enda valmistatud riisi-ananassi kanarooga. Laps ei jää nälga, kui emme on reisil.

Mu hea arsti-tädi andis mulle antibiootikume, mida nüüd siis söön, et oma verre tagasi tuua need ained, mis puudu on. Hommikul üks kapsel ja õhtul üks kapsel. Meie laps saab terveks.

10. juuni välisteatri eksamiks peab ma-ei-tea-mitukümmend-sadatuhat näidendit läbi lugema. Ma pole lugemist veel alustanud. Ma ei tea mis saab.

Peale jooksmist olen ma alati enda üle uhke.

*

Imelik tunne on, kui peale õiget lugu tuleb vale lugu. See juhtub siis, kui tõstad arvutis lugusid teise kausta või mõni sinu lugu mängib mõnelt teiselt plaadilt, kui sellelt mida tavaliselt kuulad.

Et siis nagu oled valmis ja täpselt tead, et mis on järgmine lugu. Aga tuleb hoopis midagi muud ja siis on nagu "ähhh" tunne hetkeks.

Ärge siis öelge, et inimesele ei meeldi rutiin ja argipäev.

*

Täna õhtul oli õhus turiste. Sõitsime hetke autoga ja mina ajasin suust välja rumalat juttu. Käisime Selveris ja stigmatiseerisime maasikaletis olevaid poisse homodeks. Kõiki kolme. Neil olid roosad särgid.

Mulle väga meeldib iseendaga mängida. Olen üksi kodus. Taarun poolalasti toast tuppa ja sodin punase markeriga valgele paberile loetamatuid sõnu.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?