20060628

vastased

Maailm on ebaõiglane. Ghana oleks pidanud, oleks võinud selle lollaka Brasiilia ära võita. Aafriklased mängisid süütult ja ebaprofessionaalselt, Brasiilial on ründes kaks sardelli. Brasiiliastel on ülbe näoga treener. Ma tahaksin, et nelja aasta pärast oleks mmil ühed aafriklased, kas Nigeeria või Ghana või Kamerun, kes jõuaksid kaugele ja lõhuksid jalgpalli süsteemsust. Reeglipärasus ja järjepidevus ei ole kütkestav.

Nüüd mängivad nad. Prantsusmaa ja Hispaania. 78 minutit mängitud, 1-1. Loodame kõige paremat. Ma tahaksin, et Zidane veelkord miskit pidi naeraks oma külmaverelist naeru.

Mul oli vennal sünnipäev. Mul oli täditütrel sünnnipäev. Sõime sushikooki.

83 minut. „Vaadake mida teevad Prantsuse koondise mängijad, suured mehed lähevad hulluks!“ Las nad võidavad, las maestro oma madrustega seilab veel. Hispaanlased kahju küll, te olete punased, mulle enam punased riided ei meeldi.

Täna sain erinevatelt inimestelt kolm küsimata naeratust. Vaikselt võtsin ma nad vastu. Miks…Zidane lööb 3-1. Brasiilia need poisid söövad su ära! Ma tahan.

Aga viimasel ajal on kogu aeg tore. Kena sõna see tore kole.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?