20060613

võimalused

Täna oli päev, kus sain kogemata haiget. Mulle ei tohi haiget teha. Samas on see ükskõik, sest minu kättemaks on valus. Mulle meeldib kätte maksta. Minu kättemaksust ei saa mitte keegi mitte kunagi mitte midagi teada, sest olen endine sportlane. Kollased ja punased kaardid ei aita meeskonda võidule. Las minus eksisteerida sportlik viha. See on räige, ma olen väga vihane inimene, ma hakkan ennast enda jaoks teostama. Homme ärkan ja läheb lahti. Mul on kaks jalga maas, mu sisemus on lahti. Mind ei tohi halvaga puudutada.

Täna oli päev, kus juhtus paar väga ilusat asja. Täiesti ootamatult, täiesti hästi. Hea.

Tänane päev möödus kiiresti ja uimaselt.

Agnesel on veel lootust. Marial on veel lootust. Mina viin teid lõpuni. Kasvõi kujundlikult.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?