20060712

aeg egoks

Täna oli publikule läbimäng. Eile purunes roti sabasüsteem, täna ei pidanud ninakumm vastu. Tundub, et meie oopus muutub iga päevaga järjest igavamaks ja meie laval higistame aina enam.

Aga peaasi on ju see. Et vahel vihastud ja vahel saab täiega nalja.
Mina ei taha suvi läbi süüa võileibu ja juua halba kohvi. Inimesel peab olema õigus oma jogurtiks ja individuaalseks masturbatsiooniks.

Aga tulge meid vaatama. Kui raiskame teie ja teie laste aega, siis palun vabandust. Aeg on väga kallis asi. Minu aeg on minu jaoks väga kallis. Olen liiga suur kulutaja.

Mulle vinguvad inimesed ei meeldi.
Ja ma ei viitsi enam inimeste pärast muretseda, sest keegi nagunii ei võta kedagi kuulda.

Mul on tunne, et tänu sabimisele jääb kirjutamata hästi palju mõtteid, mis mitte kunagi enam ei taastu.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?