20060731

otsides tsitakaid

Mul on üle maeiteamisaja vaba päev. Täna ei pea ühest linnast teise kulgema. Viimase kümne päeva jooksul on teekond olnud Jõhvi-Avinurme-Jõhvi-Valga-Põltsamaa-Viljandi-Tallinn-Valga-Võru-Põlva-Pärnu-Tallinn-Võru-Tallinn.

Täna öösel magasin ilusti. Kuigi paar korda ärkasin ülesse. Üks ärkamine oli meeldiv sõnum. Paar ärkamist olid sisemised arutelud, et kas peaks teki endale peale tõmbama või ei peaks. Unesegase peaga on ka kõige pisemate otsuste langetamine äärmiselt komplitseeritud.

Kuna ka mina pole suur lugeja, siis ilusate tsitaatitega kohtun harva. Aga niisama jobutades sattusin Ravenhilli näidendi „Mõned teravad polaroidid“ peale ja seal üks mees tuleb vanglast ja ütleb:

Nick: Üks laps püüdis mulle liftis heroiini müüa. Võis olla umbes seitsmene... Ma ütlesin: “Sinu vanuses ei tohiks heroiini müüa.” Ja ta ütles: “Kuidas ma endale muidu Play-Stationi saan osta?”

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?