20060709

see eesti kuulsaim rannalinn

Pärnu. Märjamaalt pealevõetud kaks hääletajat ei osutunud kõige meeldivamaks, Juss tegi pulli, aga need kaks tipsi olid ikkagi kidakeelsed. Kui Juss teeb pulli, siis tavaliselt, üldjuhul, peaaegu alati inimesed sulavad. Nii astub Juss elust läbi.

Kristo ja Jussiga suundusime Pärnus randa, auto panime Endla tõkkepuuga parklasse, võlusõna oli „Ingo Normet“. Mina pidasin rannas vastu paar tundi, kaks mötti poissi jäid magama. Mina läksin vaatasin Kuursaali ees toimunud Moeturu showd. Kollektsioonid olid äärmiselt koledad, modellid olid samuti koledaks meigitud. Eesti moebisnes on vist kõige mõttetum bisnes üldse. Vabandust, kui keegi tunneb end puudutatuna.

Igatahes võtsin siis rannast asjad ja jalutasin paar tundi Pärnu peal ringi, sõin eesti söögikohas Kadri hakklihakastet ja istusin umbes kaks tundi ühe koha peal ja vaatasin mittekuhugi. Tahtsin pastakaga paar asja üles kirjutada, aga raibe ei töötanud. Hakkasin teda ajaviitekss närima, natukese aja pärast tundsin suus kibedat maitset, olin märkamatult pastaka teisest otsas tindi välja imenud. Mäkerdasin käed kokku ja pesin end prostas peldikus.

Saabusid ka poisid Kadrisse, ka nemad, need Kristo ja Juss sõid hakklihakastet. Pärast kehakinnitust läksime pargimurule, otsustasime uinuda. Meie heasoovlik üritus läks luhta, sest sipelgaperel oli meiega omad plaanid. Kui kell lõi 7 (19), siis saabus Pärnu ka Maria ja pärast kohvi teatrikohvikus suundusime muuseumi aita teatrisse.

Teater oli sitt. Jimi näidend oli oktoobrikuus meie vanema kursa poolt „esimesel lugemisel“ esitatuna palju meeldivam, kui ses umbes katusekambris, kus pidevalt kolisesid trellid ja paukusid luugid. Kõik kulges äärmiselt aeglases, mõttetus tempos. Mina, kui äärmiselt mitmekülgne proff, olen õige mees kritiseerima igasugust loomingut.

Pärast teist vaatust läksime Jussiga veel sulpsu. Rääkisime naistest ja unistasime heast elust. Öösel sõitsin autoga Tallinna tagasi. Ma arvan, et Juss läks varem magama kui mina ja Maria läks varem magama kui mina ja Kristo läks varem magama kui mina. Ma viisin ju kõik kolm koju.

Minul on täna kurb tuju. Lähen proovi. Õhtul on etendus. Suur etendus. Loodame Zidanele kõige-kõige paremat.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?