20060829

ma tahaks midagi välja mõelda

Kuna mul tekib nüüd ootamatult aega, siis päris täpselt ma ei tea, et mis oma ajaga peale hakata. Loen ja kirjutan kindlasti. Aga nagu pole päris kindel kas ja kuidas võiks mingit tööd ka teha. Et mõelda välja midagi väärtuslikku ja selle eest teenida raha.

Tahaksin olla umbes nagu copywriter. Aga seda sõna võib igatpidi painutada. Põhimõtteliselt tahaksin välja mõelda ideid, jutte, reklaame, kingitusi. Olen parem kreatiivsuses kui kirjavahemärkides.

Üldjuhul olen inimene, kellele meeldib kokkulepetest, tähtaegadest ja kellast kinni pidada. Äriasjades mind häirib kaootilisus.

Ühesõnaga kui sa arvad, et ma saan sulle või su firmale või su sõbrale kasulik olla, et siis võib mulle saata emaile martkase@gmail.com

Comments:
Andsin su telefoninummeri ühele kopiraiterist sõpsile, lubas sinuga ise ühendust võtta...
 
ole terve Siim
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?