20060920

absoluutset tipptaset!

Elu oleks palju lihtsam, kui oskaks alati hinnata kvaliteeti.

Tipptaset tuleks nõuda kõiges. Tahaks teha maailma parimat tööd, magada kõige ilusamaid unenägusid ja suhelda kõige soojemate inimestega.

Tuleks tunda iseenda hindamiskriteeriume ja nendest alati kinni pidada.

See vist ei tohiks nii olla, et elu annab sulle töö ja inimesed.

Mina olen oma kompromissituse üle äärmiselt uhke.

Vähemalt pooled inimesed maailmas on idioodid. Aga vot siukese julge väite tähendused peab lahti seletama. Igal inimesel on õigus olla idioot ja minu arust on idioodid täiest normaalsed inimesed, lihtsalt mina ei ole kohustatud nendega suhtlema, aga ma ei arva neist halvasti. Mul on ükskõik.

Enamus tööd ja tegevused on täiesti mõttetud. Ma ei hakka nendest kunagi rõõmu tundma.

Ma nõuan kvaliteeti, sest mul pole muu jaoks aega.

Comments:
...milline inimene on IDIOOT?
 
Mis mõttes kompromissitu? Mis mõttes uhke?
 
Ja nüüd võiks järgneda lause või kaks Maci, Kia või ... "TBS-i" kohta. Jah. Tubli. Reklaam veresoontes.
 
"Idioot" on siuke inimene, kelle mõtlemisprotsessid ei sobi mulle, kes on tark ja arukas, kuid mulle ei meeldi kuidas ta asju ajab või käitub või milline on tema olek

Kompromissitu ses suhtes, et ei vägista ennast. Ei suhtle "idiootidega" ega süvene nendesse, kes korda ei lähe. Uhke ses mõttes, et arvab, et nii ongi sünnis elada.

Tähendab Maria sa arvad, et ükskõik mida ma reklaamin, et ikka reklaamin iseennast. Täitsa nii.
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?