20060904

eesti seebid

Minagi olen ära näinud seriaali „Ohtlik lend“ youtube variandid.

Igatahes tõesti on kaks võimalust. Kas on see lihtsalt suht õnnestunud reklaamikampaania ja produtsent Suviste on suur valetaja. Või on sarja tootjad väga rumalad ja ei tea kuidas avalikkusele oma toodangut maha parseldada. Aga Matvere gängi asi paistab olevat suht-koht parem, kui ma kartsin. Kvaliteet lõhnaõli.

See youtubes olev variant ei pruugi jah olla see, mida esimesena telekas näidatakse. Kui seda üldse telekas näidatakse. See on nähtavasti see pilotka, mis kunagi valmis tehti, et telejaamadele seriaal maha müüa.

Eile õhtune „Helena“ pilotka aga oli üllatavalt pask. Idioodi juttu ajasid tegelased suust välja, liiga palju rääkisid. Ei tahaks uskuda sellele seebile sama vaadatuvust kui oli Veinsi kodul keset linna. Odav odekolonn.

Mul on kahju, et Mari-Liis peab mängima igas seriaalis suht-koht kahtlast tütarlast. Ta ei ole seda mitte. Absoluutselt vastupidi.

Kurjast ja paha on see tele- ja seebimaailm. Teatrielu on ilus elu. Eks ju. Ilamokk.

Äge. Vaadake televiisorit. Teil on huvitavad elud.

Comments:
Oh Mart, mulle tundus ka, et "Helenas" oli liiga palju juttu: ühelt dialoogilt hüppas teisele, ei suutnud enam jäldiga ja kaasa mõelda. Mina seda seriaali kindlasti vaatama ei hakka, kui just vahel kogemata. Aga Britta mulle meeldis ja Kristjan üllatavalt ka!
naerukas
 
Helena? ma pole reklaamigi näinud. eks see kipub nii olema, et need, kes ise teles töötavad, ise kodus eriti telekat ei vaata.
 
Kõik püüavad midagi teha. Need õhkutõusmise järel sodiks kukkuvad lennukid on vajalikud, et üksik saaks kosmosesse minna.
Katse-eksitusmeetod, negatiivne tõuge paremuse poole, kõik see.
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?