20060919

email ja teises nurgas skype IM

Netis käib diskussioon. Tuleviku kirjeldamine, et kuidas skype IM (ehk siis sama asi, mis msn) võib olla parem või lausa tappa emailide saatmise.
Venna lugu instant messsage kasuks. ja selle loo all on veel linke teiste tarkade meeste arvamustele.
Venna lugu emaili kasuks.

Jah. Mis mina oskan öelda. Kõigepealt seda, et mulle meeldib skype im, aga ma ei saa seda eriti tihti kasutada, sest enamus inimesi, kellega ma online tekstisõnumeid aktiivselt vahetan (neid inimesi on kokku umbes 5) kasutavad ainult või põhiliselt msni.

Kuid emaile. Äriemaile saadan ma loomulikult sellepärast, et mul pole nende inimeste skype kontot ja suvalise inimesega, kellega on sul tööalane suhe, oleks vist im'i vahendusel natuke võõrastav rääkida ka.

Aga tavaemailid. Sellised, et ärkad hommikul ülesse ja päike pole veel tõusnud, aga on tuju kirjutatada kellelegi kiri. Et kui sa võid skype vahendusel saata talle tekstisõnumi, mida ta kohe online tulles näeb, ei ole see see. Email on mõnus distants. Head kirjad ja ilusad emailid on alati inimestele meeldivad, vahetus tekstisuhtlus pole see.

Kuid üldjuhul mulle meeldib msni ja skype im'i vahendusel asju ajada palju rohkem, kui telefoniga helistada.

Comments:
kas seda oled kasutanud?

http://www.meebo.com/
 
ei ole kasutanud

tundub olevat tavaline onlines msni ja teisi suhtlusprogramme kasutada võimalik asi või on selles miskit eripärast?

siukesed programmid on põhiliselt nendele, kel ei lubata tööl või koolis msni arvutisse installida
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?