20060919

görl ju aar ö vuumen

Vincent Vega saab Butchilt kuuli. Uhkus on käekell perses. Royal with cheese. Five dollar milkshake. Sattusin eile öökinno. Mõnus on see, et Pulp Fiction on siukese aja film, kus polnud veel dvded ja suurt digitöötlust. Sõpruse ekraanil olid lisaks filmile särinad ja ebasünkroonne helindus.

Indrek läks mingite venelastega kino uksel tülli, sest Indrekule tundus, et venelased trügivad vahele ja Indrek lahkus poole filmi pealt. Tal oli tuju läinud. Ka mina ei vaadanud lõpuni, olen seda filmi mitmeid kordi näinud. Miskit pidi jääb ta ületamatuks. Adrenaliin otse südamesse. Aga mul tuli vaikne uim peale.

Nagu arvata oli öökino kolle täis, osad neist suitsetasid, osad magasid ja enamus naeris. Mul oli tunne, et tudengid näevad Pulp Fictionit esimest korda. Ma ei saa aru kuidas on see võimalik.

Saundträkist me täna ei räägi, sest see on ajatu. Lihtsalt huvitav oli meelde tuletada, et mis lugu kuskohas filmis kõlab.

Ja kui Pulp Fiction tehtaks valmis aastal 2006, oleks see täiesti mõttetu film.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?