20060913

katkestusi täis

Mul on väga tõsised keskendumisraskused. Ma olen palju produktiivsem, kui ma teen mitut asja korraga. Näiteks kirjutan mitut teksti korraga või siis vaatan telekat ja kirjutan või siis kuulan loengut ja kirjutan.

Alati on msn ja skype sees, kuigi ega ma kumbagi eriti tihti tegelikult ei kasuta. Kus on wifi, seal ma kolan iga viieteist minuti tagant internetis. Loen bloge ja ajalehti ja kirjutan mõttetuid emaile.

See on omaette ooper kuidas ma raamatut loen. Kõige paremini saan ma lugeda trollis. Vahel olen mõelnud, et peakski meelega hästi pikalt trolliga sõitma, et siis loeks. Mul on raskusi niisama raamatu kättevõtmisega.

Paneme valju muusika mängima ja las klaviatuur klõbiseb.

Kui olen maal. Seal kus on rahu ja vaikus. Seal ma ei taha midagi teha. Ei meeldi mulle seal lugeda ega kirjutada. Kell kümme magama ja päeval teen praktiliselt kasulikku maatööd. Seal ma ei igatse wifit.

Comments:
ma olen sinuga ühtekas.
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?