20060916

moss

Lahkusin eile teatrist poole pealt. Jõin õhtu jooksul liiga palju kohvi. Käisin korra Kuku klubis, kunstnikud tantsisid seal naljakaid tantse.

Käisin ekas peol. Olin seal kõige kurvem inimene. Puiklesin tuttavate eest kõrvale ja oma vaikimisega tekitasin iseenda ja oma kaaslaste vahele halva õhkkonna.

Öösel sõitsin marsaga koju. Kuidagi äärmiselt hea oli Lepistiku peatuses Laagri marsajuhile „aitäh“ öelda ja pimedasse öösse kaduda.

*

Vend pani korterisse wifi, wifi võrgu nimeks panime „muki“, passwordi teile ei ütle. „Ahasveeruse uni“ on raamat olematust koerast ja rottidest. Ja kõigest muust.

Comments:
...Mart, mis Sinuga viimasel ajal juhtunud on...juba mitmendat korda annad Sa mõista, et oled kurb ja tahad, et teised su rahule jätaksid... kas sügisene masendus hiilib Sulle ligi?
...ja mis etendus Sind siis eile külmaks jättis???
L.
 
mind jättis külmaks vene teatri etendus "Kuningal on külm", kursaõe Kati pärast läksin vaatama

ei ma ei taha, et inimesed mind rahule jätaksid, lihtsalt mulle ei meeldi koormaks olla ja siuke üleüldine suur tujurikkuja olla, aga mu näost on üsna hästi väljaloetav, et mis tuju mul on ja siis hakkavad inimesed huvi tundma ja siis on üks suur bläbläblä

sügiseti tuleb mul tavaliselt üks unetuse periood
 
...kui Sa mulle ükspäev tänavapeal vastu tulid, siis tundusid Sa pigem mõtlik kui kurb, aga see selleks... igaühel on õigus olla vahest kurb ja tujukas...
L.
 
aga kus tänaval ma sulle vastu tulin ja kas me teretasime ka teineteist või ma ei pannud tähele või sina tead mind ja mind sind ei tea

tead ju, et uudishimu on väga ravimatu
 
see sõna on "öhe"! :)
(siiralt teie pateetiline leksikon)
 
...uudishimu pole patt...aga me ei tunne teineteist, kui siis ainult nägupidi... eesti on väike ja teatririndkond on veel väiksem...inimesed jäävad kergesti silma ja meelde...
L.

...tänav?...Mart jalutas tol päeval mööda Pikka tänavat, vist suunaga kooli poole...
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?