20060928

naisel ja naisel on vahe vahel

Ma ei oska eriti vahet teha. Õelatel naistel ja headel naistel. Tähendab päris head ma tunnen ära. Aga need, kes vahel tunduvad mulle toredad, need tunduvad mulle vahel ka mõttetud. Ma arvan, et mulle piisab kolmest sõbrannast ja nad ei pea ka mul kogu aeg käeulatuses olemas. Kolm sõbrannat ja üks. Ülejäänud jätan mõneks ajaks piiri taha. Just kaasaelamise mõttes. Ma ei suuda, ma ei vaja teid ja mul on tunne, et teie vaja ka mind. Aga üldjuhul olen endiselt arvamusel, et naiste mõttemaailm ja elukulg on palju huvitavam kui meeste eksistents. Olge naised, ma ei tunne teile kaasa. Olge head inimesed.

Comments:
kolm sõbrannat + üks...?
 
ei ole plussi, ja on
 
ok, vabandust et plussi panin, mida see "ja" siis sel juhul tähendab
 
tähendab seda, et mu elus on tähtsad neli naist.
 
armas :o)
 
mulle meeldib su resoluutsus ja otsekohesus nagu ikka. mina pidin selleks piiri taha minema, et ballastist lahti saada. 3 n
ädalat olen ära olnud ja järjest kukub. aga kahjuks ma kardan, et kui ma tagasi tulen, siis ronib ballasti ka tagasi. tahaks ka mõned inimesed lihtsalt õlalt maha raputada, aga pole südant seda teha.
 
Järelikult sina Mart austad naisi. Sa arvad, et naiste elu on põnevam... mitte ükski ennast täis mees seda ei arva... Sinu naisel saab kunagi koos sinuga hea olema!
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?