20060926

normaalse inimese normaalne hommik

Kui mobiili äratuskell hakkab piiksuma, siis on vastik. Aga see ebameeldiv hetk ei kesta kaua. Lülitab äratuse kinni ja laseb kiirkeedukannu vett täis. Või paneb kohvimasinasse uue paberfiltri. Toob postkastis lehe ära. Teeb endale putru. Tal on kodus igasuguseid helbeid ja mannat, nii et ta võib nädala igal hommikul teha erinevat putru.

Pudru, ajalehe ja kohvi taustaks vaatab „Terevisiooni“.

Tellitud ajalehe horoskoop põhimõtteliselt määrab kuidas see päev läheb.

Lõpuks läheb kiireks. Kuigi alguses tundus, et aeg on. Kui uksest väljub, siis mõtleb, et „ega ma midagi maha ei unustanud“, sest südames on selline tunne, et raudselt unustasin midagi maha.

Comments:
Liiga tõeline. Liiga sarnane:S.
 
kust sa tead? oled näinud? ei tahaks arvata, et räägid kogemusest. vist.
 
ma olen jah näinud kuidas normaalsed inimesed elavad

või vähemalt mulle on räägitud

hullult põnev tundub
 
hommikuti valitseb rutiin, aga sellest ei saa lahti...hommikud on sellised igavad ja uimased...äratuskell, kohvi, müsli, lemmik plaat...mõtetu uimerdamine... mõtetu kiirustamine...
 
hommikud on mu lemmikud. hommikud EI OLE rutiin. igal hommikul ärkad isemoodi tujuga. iga hommik on ise värvi. iga hommik on väga vara, järjest varajasem. hommik on päeva algus ja teeb tunde, et tänane päev peab tulema hea, parem, võibolla koguni parim. hommikud on mu lemmik aeg. eriti nädalavahetuste hommikud.
 
Ma unustan alati midagi maha, ALATI! Tulen vähemalt ühe korra tagasi.. on juhtunud, et ka bussipeatusest :)
 
Anonüümsele uimerdajale kusagil üleval pool - mõttetu on kahe t-ga! Sry, olen tähenärija:(...
 
Mart, kui ma päeva poole seda sissekannet lugesin, siis ma mõtlesin veendunult, et sa kirjeldad iseenda hommikut, ja ei saanud kuidagi aru, mispärast sa kolmandat vormi kasutad. Nüüd alles nägin, et pealkirjaks on "normaalse inimese normaalne hommik", järelikult siis mingi muu teema.
Heh.
 
ma ärkasin täna 8.15, nüüd ei tea kas minna jooksma või mitte, argument mitteminemiseks on see, et nohu lööb siis jälle pähe. Aga peaks minema, sest muidu hakkab südamelihas valutama. Pühapäeval mängin jalgpalli, aga enne seda oleks ka vaja veidi sporti teha.

Kodust väljun täna kaheteist paiku, enne seda loodan teha usinalt kirjatööd
 
tegelikult võiks olla mingi blog, mis on spets hommikublog, kuhu saab ükskõik mis inimene teha postitusi, aga kirjutada võib ainult hommikutest
 
aga mart, sina oled ju idee autor...palun tekita meile see blog...
:o)
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?