20060911

paljude surnute aeg, üks schummi

Shumacher lõpetab. Tema näolapp on maailmas tuntuselt kolmas. Peale Bushi ja Bin Ladeni. Bechhham on ilus poiss Ja Ronaldol on meeldejäävad hambad, aga Schumacherit teavad kõik.

Pealiskaudsus ei luba tänapäeval enam ajast ees olla. Keegi pole tuntud, keegi pole fännatud.

Ma ei salli vormelit. Mida need autod seal kaks tundi tiirutavad. Mõttetu ajaviide. Aga ma olen koos Schumacheri võitmistega üles kasvanud. Ma olin alati tema poolt. Ei ma sallinud hilli ega villenöövi ega alonsot ega häkkineni.

Schumacher lõpetab vaikselt. Gretzky lõpetas ammu, Jordan veidi hiljem, Karelin oli kõige parem tüüp.

Igaühel omad kangelased, lihtsalt mõni on võitmatu. See ajab närvi ja samas tekitab austust.

Kirjanikud ja filmitezisssöööörid pole enam ammu tuntud.

Või lihtsalt ütleme nii.

Maailmas elab liiga palju tuntud inimesi.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?