20060904

süsteemitus

On äärmiselt tähtis mis nimega sa faile oma arvutisse salvestad.

Kord mõtlesin, et hakkan kirjutama oma senise elu kõige-kõige tähtsamat kirjatööd. Salvestasin mõtted failinimega „Algus“. Paari aastaga pole sinna faili kogunenud mitte just märkimisväärselt teksti.

Siis alustasin millalgi järjekordse näidendi väljamõtlemist. Jäi see poolikuks nagu jääavad poolikuks kõik mu kirjatööd. Olin faili nimeks pannud „Esimesed stseenid“.

Viimasel ajal olen loobunud igasugusest keerulisest salvestamisest.

Lihtsalt my documents, siis lavakas, siis endamõtted ja täna on näiteks 040906.
Igat päeva ja ses päevas toodetud teksti iseloomustab kuupäev. Rohkem pole vaja.

Nagunii mitte midagi hiljem üles ei leia. Ja ausalt öeldes ei otsi ka.

Aga ühes teises näidendis, mis kunagi valmis ei saa, pihib üks kunstile ja loomingule selja pööranud noormees:

Ma tahan õhtuti lugeda dan browni, ma ei taha lugedes mitte midagi mõelda, ma tahan vaadata kõige läilasemaid hollywoodi komöödiaid, tahan tasuta käia neljanda liiga jalkamatšidel ja olla õnnelik, et ma ei pea midagi maksma, tahan osta supermarketis palju toitu korraga, sest nii on odavam. Tahan kodus televiisoripulti klõpsida, krõpse süüa, vahtida mtvid…ja kui ma klõpsan fashion tv peale, siis tahan ma kohe minna ennast peeglist vaatama ja ma tahan peeglist näha, et mu kõht on veidi paks…

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?