20061010

igaüks on olnud raamatukoguvõlglane

Sain täna hommikul emaili, et Akadeemilisest Raamatukogust laenutatud kolme raamatu tähtaeg on üle läinud. Kirjutasin vabandava emaili vastu ja uus tähtaeg on 10.11.06. Kõik korras.

Aga muidu olen ma lootusetu raamatukoguvõlglane. Keskraamatukogu Mustamäe ühte harukontorisse, mis asus Kännukuke kompleksi juures on mul üks „Üldhistoloogia“ raamat ca 5-6 aastat viimata. Laenutasin selle, kui käisin Pedas esimesel kursusel Toomas Põllu võika „Inimese anatoomia ja füsioloogia“ jaoks. Õppisin sest muldvanast raamatust neuronit, aksonit ja sünapsit tundma. Ja eks ma siis peale paarikuist hilinemist läksin seda raamatut sinna Kännukuke harukontorisse tagastama, aga selgus, et see raamatukogu on vahepeal kuhugi teise kohta kolinud ja seda uut kohta ei leidnud ma üles ja nii see läks. Ühesõnaga, Keskraamatukogu ja tema harukontorit mulle raamatuid ei laenuta, aga ega nende valik ei olegi just suur ja ega minu lugemisharjumused pole just kiita ka.

Vajalikud raamatud saan lavakooli raamatukogust või Akadeemiliset Raamatukogust või käin Rahvusraamatukogus lugemas. Peda psühholoogia osakonna raamatukogu paar raamatut vedeleb mul ka kodus kapi peal. Tuleks tagastada, mitte et keegi teine neid sealt poolsalajasest raamatukogust kunagi laenaks, aga ikkagi.

Üldjuhul pidage alati meeles, kellele te oma raamatuid laenate, sest muidu neid tagasi ei saa. Inimesed kipuvad unustama ja kõik on ludrid.

Comments:
kas peaks ehi r-kogus saama paljundada? ei saa. mitte siis kui pole ise ehi õppejõud. tuleb hoopis pant jätta, hinnaline vara tagatiseks et pärast kopeerimist tagasi ilmud.
jätsin mobla. tõin kausta tagasi. tädi ütles et hoidis mu telefoni hästi.
ma polnudki ludri täna.
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?