20061023

Õllepudelid ja pizzatükid Viru keskuse ülemisel korrusel

Käisin Viru keskuse üleval „Meeste varjupaika“ vaatamas. Viisime Mariaga Janekile šokolaadi, kerglane tükk, suht mõttetu teema, aga naerda saab. Nii Joost Janek kui Tamm E. Raivo panevad hästi. Vahel peab vaatama siukest teatrit, muidu läheb kere lolli loomingut täis. Eesti teatris saab harva siiralt naerda.

Reedel käisin „Hirveküti“ läbimängul. Nähtavasti olen mina loll ja nii suurt kunsti ei mõista. Tulin peale esimest vaatust ära, absoluutselt ei läinud korda see lugu ja „hüpersuper saepuru“ kujundus. Olen vist primitiivne inimene. Igav oli.

Comments:
Nägin ka etendust ja täitsa soovitan vaatama minna.

Millegipärast olin ma esimese poole tunni vältel täitsa veendunud, et kõned Larsi teisele telefonile tulevad hoopis vallatutelt noormeestelt, karakteri "sensuaalne" miimika ja dialoog ("Siis ma avastasin, et olen "selline"!") paistis mu kahtlusi kinnitavat. Huvitav, kas see oligi nii mõeldud?
 
Võis olla küll.

Võib-olla oleks see isegi huvitavam olnud, kui Lars olekski olnud tegelikult "selline". Samas see ei olnud selle näitemängu teema.
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?