20061012

mis maksab cum laude?

On inimesi, kes viitsivad vaielda ja nad võidavad. Mina ei oska öelda, et mis väärtus ja tähtsus on elus cum laude diplomil. Osad leiavad, et peabki vaidlema ja see on imetlusväärne.

Mina elu sees ei viitsiks. Mina ei viitsi kellegagi vaielda, veel vähem kohtus seaduste järgi õiendada. Väitlusturniirid on mulle keelatud, sest läheksin liiga närvi ja ütleksin oponendile, et ta on idioot. Olen diskussiooni astumiseks liiga uhke iseloomuga.

Keskkooli kuldmedal ja ülikooli cum laude on iluasjad. Inimene ise loeb. Ärme pane diplomeid ja kiituskirju ilusa raamiga oma magamistoa seinale.

Elu ei ole ainult võimalikult uhke CV koostamine.

Comments:
minu arvamus oli siiski pigem selle mölina vastu a la "see on ju raski poeg, blaa-blaa", mitte cum laude väljanõudmise ergutamine. kui UT sellest midagi õpiks, oleks muidugi kasu ka teistele.

inimene, kes ei lasku diskussiooni, ei ole mitte uhke, vaid kitsarinnaline "on-minu-arvamus-ja-vale-arvamus"-tüüpi ülbik pigem ;)
 
Kunagi enne kirjutasid Sa midagi sellist, et raamatuid ei maksa lugeda, et inimene ise loeb...

... siis ma ei mõiganud. Nüüd mõikasin.

Ilus mõte!
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?