20061005

mis maksab kaardimakse?

„meie seda siili ei toida, siin kaardiga maksta ei saa“

Oota mismõttes. Osades kohtades on sellise sloganiga kleeps letil. Ma ei saa sellest küll aru. Tähendab.

Käisin täna bürootarvete firmas, vist suhteliselt edukas firma, mina ei tea mis ta nimi on, Vanalinnas asub, Pika tänava alguses. Valin kõik oma pudi-padi kokku ja siis letilt avastasingi siukese siiliga klepsu. Egas midagi, üle Raekoja platsi Olde Hansa juurde pangaautomaati ja poodi tagasi.

Tuntud söögi-istumiskoht, mis paneb näkku on Kompressor. Ei saa aru, et miks siukeses popis kohas ei saa kaardiga maksta. Pannkoogid peaks olema minev kaup ja kaardimakse on kliendisõbralikuse väljendus.

Mulle meeldib kaardiga maksta. Mul on veel vana süsteemi kaart. Pean pastakaga autogrammi andma.

Ühesõnaga. Kas keegi tark inimene oskab mulle ära seletada, et mis kahju see pubi- või poeomanikule toob, kui kliendid saavad kaardiga maksta?

Comments:
firma peab pangale midagi maksma, kui nad soovivad oma poodi/söögikohta kaardiga maksmise võimalust...olen seda kuskilt kuulnud
 
iga kaardimakse pealt kusjuures kukub pangale mingi % kah. rääkimata jah sellest, et selle kaardimakse lepingu sõlmimine maksab hea kopika.
samas tänapäeval on see tõesti suht totter, et ei saa kaardiga maksta. kas üldse ongi mõtet siis seda äri pidada, kui kardetakse kaardimakse % makstes põhja minna...? või ollakse lihtsalt liiga ihned. aga selliste juurde ei taha jälle mina oma äri tegema minna. tahan osta headelt ja ennastsalgavatelt inimestelt mõttetuid asju.
 
ma saan aru, et kui vanasti, siis kui pangakaart polnud veel nii levinud, et siis oli see argument, et kaardimakse pealt peab pood või pubi maksma pangale mingit rahhi, aga kurat nüüd kui kõik tähtsad asjad on plastikust...

mina tahan ka võimalikult mugavalt osta headelt ja ennastsalgavatelt inimestelt mõttetuid asju
 
palju tahad, mart!
 
ma julgeks väita, et viimastel aegadel ma ei satugi enam sellistesse kohtadesse, kus kurat ma kaardiga maksta ei saa. lihtsalt, teinekord pole sularaha kaasas ja siis oleski nagu pörsas löhkise küna ees, kaupa tahaks, aga sularaha pole :(
 
Mina tahtsin täna hommikul ühes toidupoes maksta kaardiga, öeldi, et makse ei lähe läbi, süsteemi viga. Siis üritasin saada sularaha panga automaatidest (külastasin kolme automaati, rohkemaks polnud enam aega), aga kõik olid suletud, kurat võtaks, kas ma pean nälga jääma sellisel päeval ???
 
Pubi töötajatele võib see kahju tuua nii palju, et nemad ei saa äkki jootraha kui kaardiga makstakse mitte sulas.
 
Just täna käisin sellessamas poes ja silmitsesin nõutult sedasama silti
 
Süsteem, 1984 ja pankade ülemvõim; väike kapitalistlik asutus otsustab muutuda oma olemuselt anarhistlikuks, ütlemata ometi lahti oma põhiprintsiipidest, mis on samuti kapitalistlikud, ning külvab sellega seoses palju meelehärmi, ainult siil võidab ostjate südamed. Järgmisel laupäeval kõikides infokanalites.
 
ühel mu tuttaval poeomanikul oli kaardimakse ja kui suurem ost oli(4000) siis ta pakkus, et kui sulas maksta siis sai paarsada krooni alla...nii et protsent on vist päris hea....ka juba lepingulistel, samas kliente on rohkem ka
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?