20061028

näod

Ma pole mitte kunagi end tulevikus näinud. Tähendab ma ei kujuta ette, et milline on mu nägu kui ma olen 40 või 50. Kui ma olin 15, siis ma ei teadnud, et milline ma olen, kui olen 24. Mul on tunne, et mitte midagi pole muutunud.

See on paljude kõige suurem hirm. Et nad näevad millised nad kord on ja siis pole enam huvitav.

Seal Kuku klubis tol saatuslikul neljapäeva õhtul oli nii, et oli seltskond a la kultuuripeded 30ndates ehk siis Kilmi, Maimik, Tolk, Ulfsak, Pakk jne.

Siis olid noored kultuurinokad a la mina, Uku, Jim, filmitudengid, eelmise lavaka lennu inimesed.

Ja siis jõi nurgas õlut Kivirähk. Vaikselt. Seisis ja kõikus.

Kõik olid miskit pidi ühesugused ja samas ainult omadele avatud. Või otsisid ainult omasid.

Kultuuripedetsemine on mõttetu.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?