20061030

Olümpiavõitja masendus

Juri Boržakovski on üks spordi imelapsi. Ka murelapsi. Ka omanäoline jonnipunn. Tema jooksustiil on üks suur jonnimine. On ta 800 meetri mees. Ta jookseb nii, et esimesel staadioniringil jääb pikalt-pikalt teistest maha ja siis teise ringi lõpus paneb nagu sprinter kõigist mööda. Vahel ta jäi esimesel ringil liiga pikalt grupist maha ja siis ei jõudnud lõpus enam järele.

Nüüd juhtus tal liiklusõnnetus, ajas ühe joodiku alla ja Juril tuli masendus peale. Kui ma olen teda telekast näinud, siis on Juri jätnud äärmiselt õrna hingega sportlase mulje. Ma ei usu, et ta kunagi enam olümpial jookseb. Nagu ka Märtin ei sõida enam rallit.

Ma arvan, et spordi suured tšempionid. Jordan. Shumacher. Armstrong. Nad on väga tugevad, realistlikult iseenda tunnetest üle. Või on neis lihtsalt ammendamatu viha.

Mul ikka väga meeldib see, et wikipediast pole üldse võimalik mõnda vene nimega inimest üles leida, sest vene nimesid kirjutatakse inglise keeles hoopis kummaliselt.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?