20061030

Roheliste Mäkude Tulevik

I wish my Mac came in green

Mu PowerBooki kott on heleroheline. Täiesti ilusat värvi. Lausa kena. Õige söödav õun ei tohi olla liiga punane või liiga suur, sest siis on ta sees kemikaalid. Kui õun on väga roheline, siis on ta kas toores või jälle need kemikaalid.

Õige õun on vist kollane. Sügisõunad on kõvad, suveõunad pehmed. Minu lemmiksort on Suislepp.

Aga siis nüüd seda. Et mäkude vastu on alustanud Greenpeace suurt kampaaniat, mille propageerimise pärast Greenepeace ühelt messilt välja visati. Kodumaine uudis.

Igatahes mina tahan, et mu mäku oleks parim. Kõiges. Ka keskkonnasõbralikuses. Aga huvitav on see, et Greenepeace tegelt suhtub mäkudesse austusega. Tüüpiline Greenepeace oleks see, et nad kemikaalimaskides loobiksid mäkusid kuskil mäku peakorteri ees puruks.

Ühesõnaga. Mina ei usu, et Mäkud on saatanast. Aga Greenepeace ka ei ole. Leppige ära.

Comments: Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?