20061001

Veli-Matti ja Vincent, tüübid filmidest


Eile õhtul olin kinos. Jäine linn. Poolteist tundi käis üks mees alla. Väga mustvalge lugu. Tekkis palju küsitavusi, et miks nii ja miks naa mõnda asja näidati. Et kui tõenäoline on see, et naine lihtsalt lambist läheb kolmekuuse lapse juurest kaheks kuuks väljamaale, kui ta teine laps on kolmele ja kolmas viiene ja kui see laste ema siis tagasi tuleb, et siis koheselt saab endale ka laste hooldusõiguse. Ja näiteks tõesti see ka, et kui taksojuht töötab kolmes vahetuses korraga ja kasiinos ei käi ja ka muid kalleid hobisid tal pole, et kuhu kõik tema raha siis kaob. Ja nii edasi, nii edasi.

Aga raisk. Oli mõjuv film. Õpik sellest, et niisama ei tohi lapsi saada. Soomlased oskavad filme teha.

Ja eestlased teevad nukufilme. No mis tüüp on see Vendade Karusüdamete Vincent ja üldse on see hästi ilus eesti nukufilm.

Comments:
sa kunagi kirjutasid ilma iseloomuta inimestest. tahaks veel korra lugeda, kuid ei leia üles :/
 
tead ma ka leia, ma pole just usin säilitaja ja mäletaja, halb, suhteliselt näotu
 
aga Mart mängib meil ju ka filmis... väike episood Ohtlikus lennus :o)
 
oi Mart oli täna koolis kõige kuulsam poiss, hommikul kui paljundusmasinaga mässasin, meeletult loll paljundusmasin on meil koolsi, võtab paberi vahele ja teeb käed tahmaseks, siis tuli valvelauatädi tööle ja ütles: "ma nägin sind eile, palju huvitavam kui mehhikod."

ja üks noorema kursuse poiss ütles naljatades, et olin seeria kõige parem roll

kah mul nüüd asi, määää
 
asi polegi rollis, põnev ja ootamatu oli sind seal näha :o)
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?