20061113

existence status: no answer

Inimeste tsüklisus on erinev. Mõnel see hoopiski puudub. Paljudel on vaja olla sõprusringkonnaga komitid. Teine on eraklik singl. Tavaliselt inimlik kulgemise aste ei muutu. Sa kas vajad inimesi enda ümber või sul pole inimesi vaja.

On see voorus või patt, aga kõikumised on lubatud. Hetketi oled nii komitid, et süda läheb pahaks, siis jooksed peitu.

Minu arust on inimtüüp palju huvitavam kui tema seotus. Orkuti asemel võiks teha portaali www.coelho.com, kus inimene saab sobilike vastusevariantidega kirja panna oma harjumused. Ainult need, mis tulevad südamest. Inimesel meeldib ennast samapalju uurida, kui talle meeldib teiste järgi nuhkida.

Õhtuti üksi kodus passida ja mitte midagi teha ongi elu mõte.

Comments:
Oota, miks coelho?
 
ma ei tea, tuli kuskilt
vist sellepärast, et oleks lehte kergem promoda
 
Mulle üldiselt meeldib mitte kuskile kuuluda. Naised töö juures istuvad köögis ja räägivad maast ja ilmast. Mina ei viitsi. Ma istun parem oma arvuti taga ja teen tööd. Trennis ja kinos käin ma ka tavaliselt üksi. Viimasel ajal olen teatris üksi käinud. Isegi reisile lähen nüüd üksi. Samas tahaks nii väga vahel kuhugi kuuluda, kuskile "kampa," see on vist siis, kui mind tabab väike kriis...
naerukas
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?