20061107

libedad paelad

Ma oskan ainult ühtemoodi saapapaela kinni siduda. Sedasi, et teen kaks aasa ja siis nagu seon. Seda teistmoodi lipsusõlme tegemist ei saanud ma väikesena selgeks ja hiljem olen kõigi eest varjanud, et koba olen.

Mu Columbia matkasaabastel on väga libedad paelad. Üldse ei püsi lukus. Kui tänaval taarudes paelad lahti tulevad, siis peab nad kohe kinni siduma, sest muidu saavad paelad ja siis on kõik poriokse.

Ka minul olid väikesena krõpsudega tossud. Ka krõpsud ei tohtinud märjaks saada, sest siis nad ei püsinud enam kinni.

Naiste talvesaabastest ma ei saa aru. Ees on paelad ja kõrval on lukk. Kumb siis.

Comments:
Mina oskan ka ainult ühte moodi saapapaela siduda. Kui ma laps olin, siis isa sidus niimoodi kahe aasaga ja ema sidus teistmoodi. Selle esimese ma õppisin päris kiiresti ära, aga kui ma teist tahtsin õppida ja abi palusin, siis isa ühmas, et "ah, nii pole vaja, peaasi, et saapapaelad kinni on, vahet pole, kuidas seod". Ja nii ma siis ei õppinudki teistmoodi. Aga mul pole pähe tulnud seda varjata ka. Noh, et "peaasi, et saapapaelad kinni on..."

Aga sellest paelte ja luku teemast ma ka aru ei saa. Otsid poest saapaid, millel oleksid paelad ja lukku ei oleks, aga selliseid ei ole - tuleb ise tellida, siis saab.
 
Ähh, see pikkade saabaste paelte sõlmimine võtab ju terve igaviku!
Seepärast ongi paelad ilu ja stiili pärast ja lukk mugavuse pärast.
Ja paeltega saad sobiva saapalaiuse valida, inimeste sääred on ju nii eri mõõtu!
Ohh, Mart, nüüd sa küll mängisid lollut ja teiene loll (mina) kukkus seletama :)
 
tee topeltsõlm siis püsib kinni ;)
 
nii, mina olen vist sellest teisest sõlmimisviisist täielikus teadmatuses. Ma isegi ei teadnud et teistmoodi ka võimalik on:S. Nii et, sõlmi julgelt samamoodi edasi!
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?