20061120

lolluste genereeimine

Mulle idiootsused väga meeldivad. Ühed kaasaja ühiskonna ja kultuuri kõige paremaid asju. Hästi väljakukkunud lollus on elu, meediat ja mõtlemist värskendav asi.

Alles see oli, jah alles see oli, kui banaanikastimehed ründasid Olgat. Nüüd tegi üks mu tuttav poiss Saksakulmu.

Põõsa visiidi ajal juhtub kindlasti midagi. Ei tea kas naljakat, võib-olla lihtsalt lastakse keegi maha.

Kunagi, siis kui olin noor ja ilus, tegin mina ka lollusi.

Keegi võiks mõnel tähtsa teatrietenduse ajal lavale ronida ja Hamleti monoloogi esitada. Teatrites pole turvamehi.

Comments:
Kusjuures mina olen juba natuke aega selle teatrilavale ronimise mõtteid mõlgutanud. Ei tea, kuidas näitlejad ja publik asjasse suhtuksid?
 
oleneb, kõik oleneb, et milline on lavastus ja milline on publik

arvan, et kontrast on oluline

hamleti monoloog sobib sinna kõige paremini, kuhu ta üldse ei sobi
 
Aga kui mina vaataksin etendust, mis mulle väga meeldib (mis on küll ebatõenäoline, aga kujutlegem), siis mind küll häiriks see, kui mõni poosetaja hakkaks äkki lollusi tegema. Tuleb õigesti teha, muidu on veel eriti narr.
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?