20061116

ära kunagi ürita lennuki pilooti uputada

Mu läätsetops pakiti väikesesse kilekotti. Kahtlane objekt, vedelik lennukis. Tallinna lennujaama turvakontroll on nagu tasuta Full Monty film. Meestel kingad jalast, pükstel rihmad maha. Taskud tühjaks. Läpaka peab kotist välja võtma, et Falcki inimestel oleks kergem kotisisu pilti vaadata. Mu mac pandi mingi räpase kandiku peale, see on kole lugu küll.

Ja siis kui ma oma rihma tagasi teksadele timmisin, siis üks härrasmees, kes parasjagu pani jopet selga, astus mu juurde, vaatasi maci ja teatas: "It's apple, my son has the same, what do you study?"

Sain teada, et tema poeg õpib matemaatikat.

Ja tänapäeval on nii, et kui ostad Eviani vee sealt eikellegimaalt, pärast passi-pagasikontrolli, siis pead ostmisel näitama piletit. Masin registreerib, et mis veed mis lennule lähevad. Siis pärast on teada kes tegi.

Comments:
Issand ma olen blogimaniakk :) Aga täksfriist ostes on aegade algusest peale pidanud piletit näitama. Ma ei tea, äkki sellepärast, et tõestada, et sa ikka reisija oled ja niisama lennujaamas ümber ei hulgu.
 
tegelt on see pardakaart mida lefitada tuleb...
 
ja põmst lennujaamad uurivad sellega et mis firmade reisijad kui palju käivet genereerivad...
 
Postita kommentaar



<< Home
eXTReMe Tracker

This page is powered by Blogger. Isn't yours?